Monday, March 11, 2013

143.

 "A dormit la mine aseara, babau.."
" - Pai si ce ai de gandi atunci?"
" Sa o iubesc pana ma rup in doua. Sa o iubesc pana imi sar capacele."

Ti-am zis eu sa pastrezi inelul pe deget ca iti vine bine acolo.

Am avut mai mult timp sa ma gandesc azi si cum a prins o ocazie, m-a si doborat. La gand ma refer.  Ar fi prostest sa zic ca este altceva la care mai pot sa-mi concentrez mintile. Desigur, ai putea spune cum ziceam de munca ca e in regula, dar eu la munca nu gandesc, totul e sistematic si usor. Mintea imi e goala mai mult.

"Ma, nu gandesti prost, nu gandesti nici gresit, gandesti doar prea mult. Lasa totul deoparte si fii aici o clipa."
Imi spuneai intr-o noapte de dragoste fierbinte.

Asa bine a fost cat nu am mai gandit, eram atat de mult mai liber, dar acum se pare ca am ajuns incet incet undeva inapoi. Cred ca am nevoie sa te vad mai des si mai in detaliu, sa pot sa ma mai mentin putin.

Ironia este ca ti-as spune ca te iubesc atat de mult ca as prefera sa-ti scriu cu un spray in fata scarii.

I lava you and I miss you.

No comments:

Post a Comment