Sunday, March 10, 2013

Diminetile tarzii.

Ne-a trezit tata si buimaci ne-am ridicat. Eu atat de frustrat ca trebuie sa fiu cuminte, ca nu-ti fur sarutarea de noapte buna macar, ma pomenesc stand in cur, ca trebuie sa iti spun ca te iubesc. Te pun sa ma intrebi ce fac. Niciodata nu intelegem nimic dimineata.
"- Ce faci?"
" - Te iubesc."
O tulesti pe usa si mergem la bucatarie. Fara vreun cuvant, fara nimic. M-a nenorocit seara care am avut-o.
Am sarit in sus cand am vazut inelul care il purtai. In ritmul asta fac 5 ture de dupa-masa. Eram asa fericit ca se vedea cum radiam. Ai aplecat capul, l-ai aplecat, ai tras un fum si ai zambit cand te-am sarutat pe degete. Vezi, pana si tu te bucuri ca il porti din nou.
M-au intors cu curul in sus, m-au rastalmacit zilele astea, dar nu ar trebui sa imi fac griji.
Tanjeam sa te mai ating o data inainte sa plec la munca. Pe holul in care te-ai ferit de ultima sarutare, ti-am pus cafeaua pe lemne undeva si te-am luat in brate. Mi-ai zis sa stau cuminte, desi tu ma cuprinsesei deja in bratele tale. Ai luat cafeaua, ai coborat scarile si ti-am zis.
" - Stii ca eu inca te mai, nu? Si tu ma mai!"
Si te-ai dus la tata in curte, in spate.
Trebuia sa plec, sa ma grabesc, dar nu-mi puteam lua mana de pe tine.
Ti-era dor sa dormi cu mine luandu-te in brate. Sa fiu cuminte si iata cum in dimineata care pe mine ma trezise de mult, m-am pomenit ca eram lipiti. Si am mai motait, am mai inchis ochii, doar sa mai stau cu tine asa.
Putin, macar.

No comments:

Post a Comment