Sunday, March 10, 2013

Urme de L244 pe-un servetel.

"For know until forever,
We meant to be together."

As fi vrut sa mai aud de la tine. Ti-am dat si-un mesaj la care as fi vrut sa imi raspunzi.
"Mai tii minte melodia care canta aseara in masina?"
Trebuia sa-mi raspunzi.
"Da, era Directia 5 - Am nevoie de tine"
Ti-as fi putut spune.
" Si eu."

Chiar daca nu stiai, am inventat numele tau. Intr-un fel, chiar asa este. Lava, iubirea noastra interzisa, dar totusi lucrul nostru.
Ma simt bine la munca, imi ocupa mintile si nu am timp sa ma gandesc. Gandul, dusmanul meu de moarte. As vrea sa nu mai gandesc asa mult, sa nu mai gandesc si sa am mai multa parte de tine.
Maine iti voi spune daca ti-ai dat seama de unde mi-a venit ideea sa iti fac poza. Scuze, dar iti spun iubire.

Am nevoie de tine.

No comments:

Post a Comment