Sunday, March 17, 2013

E iubirea ta.

Salvasem pozele pentru copacul cela.. Eram si sunt decis sa fac odata ceva.

Inchide ochii, saruta-ma si citeste in sufletul meu.

"Ma pui sa fiu cuminte. Nu-ti vorbesc, dar iti scriu. Iti scriu ca te iubesc."

E femeia care te face sa te apuci de fumat si in acelasi timp sa te lasi.

M-ai nenorocit. Si stii asta. Mai rau de atat nu putea fi. Puteai naibii sa acorzi cateva ore, nimic mai mult. Si m-as fi dus apoi la muca, constient de tot. Dar nu, tu nu poti sa faci ce iti spune inima decat in momente si momente. Cu mana pe inima iti spun sincer ca nu mai inteleg nimic. Ai fi putut sa imi spui macar ce dracului am fost pentru tine. Nu zic nu, ma iubesti si te tot feresti sa mi-o zici, dar cat ii permiti tu iubirii asteia sa se afiseze?

Ai fugit si m-ai lasat sa cad. Stii, asta era cea mai mare rana pe care o puteai face. Nu am sa uit asta, raman cu trei cicatrici in talpa si o sa ma urmareasca toata viata. Ai fi putut sa o transformi in amintirea npastra frumoasa, nu si dureroasa.

Daca nu vroiai sa ma ranesti mai rau, cum se face ca ai acceptat sa ma injunghii cel mai bine?

Ma duc sa ma vad cu persoana care m-a luat in brate cand plangeam dupa plecarea ta in Kessel. Tine asta doar pentru tine, te rog. Nu pot vorbi la telefon, bufnesc in lacrimi si nu se mai intelege nimic.

Iti jur, sunt disperat. Nici nu mai stiu unde sa calc. Cert e ca te iubesc. Si ca nu am sa uit la 5 dimineata ca ai vrut totusi sa te pup. Din care iarasi nu am mai inteles nimic.

Da, o sa te iubesc pana imi sar capacele. Pana ma rup in doua.

Si te rog. Iarta-ma ca te mint. Nu sunt in oras. Nici in judet nu sunt. Te implor sa ma ierti.

No comments:

Post a Comment