Tuesday, March 12, 2013

Imediat ce piesa a luat sfarsit.

Stii, cand dormeam cu tine, te-am visat. Nu stiu cum,dar tocmai atunci te-am visat. Si era frumos.

Azi m-am trezit buimacit de un vis urat. Apoi cand am vazut ca nu sunt cu tine a devenit cu adevarat un cosmar.

Pentru ca te iubesc, asta imi este norocul.

Sunt zile cand imi vine sa iti spun atatea si atatea, dar imi dau seama aproape instant ce stresant si gresit ar fi. As fi vrut macar sa iti spun ca te iubesc, ca imi lipsesti macar, asta nu vad cum ar putea stresa sau gresi. Chiar daca nu mi-ai raspunde.

Tu me manques. Da iubire, si in franceza. Tin minte cum vorbeam demult cu cineva si dezbateam aceste cuvinte, caci e diferit fata de toate, de-asta iti zic ca imi lipsesti. Vezi tu, engleza, romana, toate sunt "imi e dor de tine"," i miss you", dar la francezi traducerea s-ar finaliza prin "Imi lipsesti".

Intelegi tu? Nu e ca doar imi e dor de tine, e ca o parte din mine lipseste si fara asta nu merg cum trebuie.

Ce, tu poti sa mergi fara farurile din spate la masina?

No comments:

Post a Comment